Deze Week In De Reclame

PowNed komt met nieuw programma over de invloed van reclame

16 april 2024 19:01 | amusement | Door Tessa Kok

© Roland J. Reinders
PowNed komt binnenkort met een nieuwe, zevendelige serie op de buis: Deze Week In De Reclame. In het nieuwe programma gaan specialisten en bekende Nederlanders op zoek naar antwoorden binnen de complexe wereld van marketing en reclame.

Deze Week In De Reclame

In het nieuwe PowNed-programma wordt op een informatieve en boeiende manier de invloed van reclame onderzocht. De makers hopen kijkers zo bewust te maken van hoe reclame ons ieder dag opnieuw weer beïnvloedt.

Samen met BN'ers gaan specialisten op zoek naar antwoorden op vragen als: 'draagt het dragen van een witte jas bij aan de geloofwaardigheid van een product?, en 'waarom laten we ons vaak verleiden om meer te kopen dan eigenlijk het plan was?'. De opnames zijn momenteel al in volle gang.

Experts en bekende Nederlanders

Het programma bestaat uit zeven delen en wordt gepresenteerd door Dolf Jansen. Hij wordt in Deze Week In De Reclame bijgestaan door reclame- en marketingexperts Aad Kuijper en Anne Stokvis. Ook zullen diverse bekende Nederlanders hun opwachting maken. Niet alleen als ervaringsdeskundigen, maar ook als consumenten om reclames te beoordelen. 

Onder anderen Angela de Jong, Klaas Dijkhoff, Rutger Castricum en Victor Mids zijn te zien in het nieuwe programma van PowNed.

Deze Week In De Reclame is vanaf donderdag 2 mei om 21.30 uur te zien op PowNed bij NPO 1.

Meer over