Help onze website te verbeteren: vul de enquête in (5 min) en win een coole prijs!

Naar de enquĂȘte

Abonnement opzeggen

Opzegtermijn
Televizier hanteert 2 abonnementssoorten:
• Abonnementen die automatisch worden verlengd: dit zijn abonnementen waarbij u zich abonneert tenminste voor het aantal aangegeven nummers en totdat u zelf opzegt.
• Proef of aflopende abonnementen: dit zijn abonnementen die automatisch stoppen na de vooraf afgesproken periode.

Alle abonnementen gelden voor de opgegeven periode en worden nadien -behoudens opzegging- automatisch verlengd met een periode van telkens maximaal één jaar (= 52 weken) tenzij anders vermeld in de actievoorwaarden (zoals bij proef of aflopende abonnementen).

Wilt u niet dat uw abonnement verlengd wordt, dan kunt u tot een maand voordat het eerste nummer van de nieuwe abonnementsperiode verschijnt, uw abonnement opzeggen. Na uw eerste abonnementstermijn is uw abonnement altijd per maand opzegbaar. Eén telefoontje met ons Klant Contact Centrum (035-6726850) is voldoende om dit te regelen.

Meer informatie over welk abonnement u heeft afgesloten en informatie over opzeggen vindt u in uw welkomstbrief. Mocht u de welkomstbrief niet meer hebben dan kunt u bij ons Klant Contact Centrum informatie hierover opvragen:
035-672 6850 of mail voor een kopie van de brief naar klantcontactcentrum@televizier.nl.

Ik wil mijn abonnement opzeggen
Televizier vindt het jammer dat u overweegt om uw abonnement op te zeggen. U kunt uw opzegging het beste telefonisch doorgeven. Dit gaat het snelste en u krijgt direct een telefonische bevestiging. U kunt onze klantenservice bereiken op 035–672 6850 van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur.

Wat zijn de abonnementsvoorwaarden?
Voor nadere informatie m.b.t. onze abonnementsvoorwaarden klik hier.

Wilt u uw abonnement tijdelijk stoppen of onderbreken?
U kunt dit het eenvoudigst doorgeven op onze abonneeservice. Graag minimaal twee weken voorafgaand aan de wijziging.