Kijkcijfers: Niemand komt in de buurt van We Zijn Er Bijna!

18 augustus 2015 07:47 | kijkcijfers | Door Televizier

Op Twitter wordt er systematisch de draak mee gestoken, maar de kijkcijfers liegen er niet om. We Zijn Er Bijna! is met 1.78 miljoen het best bekeken amusementsprogramma van de dag.

De reden dat We Zijn Er Bijna! zo wordt verguisd op Twitter ligt wellicht in het feit dat de avonturen van de reizigers spectaculair zijn in hun onopvallendheid. Zo werd er minutenlang stil gestaan bij de geur van een cactus die je wel of niet kon ruiken. 

Op vakantie is het belangrijk de inwendige mens niet te vergeten.

En tussen de flauwigheden door was er af en toe ook een waarheid als een koe.

Hotel Di-rect opent de deuren

Op NPO 3 gingen maar liefst twee nieuwe programma's van start. De EO-show Van Luizenleven Naar Luiers scoorde precies 200.000 kijkers. Opvallend genoeg werd er amper getwitterd over het programma. Dat was wel anders bij Hotel Di-rect, goed voor 203.000 kijkers maar wel een stroom aan tweets. Beide programma's haalden met die aantallen niet eens een plaatsje in de kijkcijfer top 25. Dat lijkt de Hagenese heren weinig te deren, de show is vooral bedoeld als voorbereiding op hun 15-jarig jubileumconcert. Het was al direct een vrolijke chaos in het Scheveningse hotel bomvol muzikale vrienden.

Meer over