George Clooney dood door piano

6 november 2009 15:04 | overig-tv-nieuws | Door Televizier

Slecht nieuws voor zijn fans: acteur George Clooney zal vanaf 16 november met enige regelmaat overlijden. In zijn Nespresso-commercials, wel te verstaan.

Hoe dat in zijn werk gaat? Simpel: George heeft net een nieuwe koffiezetter gekocht in een Nespresso-winkel. Eenmaal buiten gekomen, wordt hij met koffiezetter en al geplet door een vallende piano.

Hij gaat naar de hemel, en daar blijkt acteur John Malkovich de scepter te zwaaien. Die geeft hem de keuze: óf de koffiezetter achterlaten en terugkeren naar de aarde, of voor altijd in de hemel blijven. En wat George dan kiest... tja.

Première
Dat er kosten nog moeite gespaard zijn, moge naast de extra aanwezigheid van Johm Malkovich wel blijken uit het feit dat ook de regisseur van het geheel geen kleine naam is. Nespresso nam Robert Rodriguez in de arm. Die werkte eerder al met Clooney samen in blockbusters als From dusk till dawn en Spykids.

De reclame is nog niet op tv te zien: vrijdag 6 november is hij internationaal gepresenteerd en vanaf 16 november verschijnt hij in Nederland op de buis.