Wijzigingen doorgeven
Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?
U kunt via de Abonneeservice zelf uw gegevens beheren en wijzigen. Uw nieuwe contactgegevens kunt u daarom heel eenvoudig online doorgeven.
Een naamswijziging kunt u in verband met privacy-overwegingen alleen telefonisch doorgeven. U kunt bellen tijdens werkdagen naar telefoonnummer 035 - 672 68 50 (9.00-17.00 uur).
Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?
Uw verhuizing kunt u gemakkelijk zelf doorgeven via de Abonneeservice. Om er zeker van te zijn dat de gids op tijd kan worden omgezet, vragen wij u uw verhuizing ten minste 3 weken van te voren door te geven.
Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?
Wanneer u op vakantie gaat en uw gids op uw vakantieadres wilt ontvangen, dan kunt u Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres.
Heeft u geen behoefte aan een gids tijdens uw vakantie? Dan kunt u ervoor kiezen om de bezorging tijdelijk te onderbreken .
Wij vragen u om uw verzoek minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven, zo weet u zeker dat uw aanvraag op tijd kan worden verwerkt.
Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
U kunt eenvoudig zelf uw rekeningnummer wijzigen. Log daarvoor in op de Abonneeservice en kies Mijn betaalgegevens.
Hoe kan ik mijn betaalwijze aanpassen?
U kunt eenvoudig zelf uw betaalwijze en uw rekeningnummer aanpassen. Log daarvoor in op de Abonneeservice en kies Mijn betaalgegevens.