Beste reclamespot

Frekkel wint Gouden Loekie 2018

De Staatsloterij heeft met haar feestdagencommercial rond het 'zielige' hondje Frekkel de Gouden Loekie 2018 gewonnen.

De Gouden Loekie is de prijs voor de beste reclamespot van het jaar. 

Hartverwarmend

De Staatsloterij ging vol voor het gevoel toen ze kozen voor een filmpje rond hondje Frekkel om hun Oudejaarstrekking te promoten. De baasjes van het beestje hebben in de commercial een lot gekocht en mijmeren hardop dat ze alleen nog maar mooie dingen willen in hun leven. Frekkel besluit daarop weg te lopen wat een hartverwarmende zoektocht met dito afloop als gevolg heeft. 

Kerstcommercials

Dit jaar gooiden vooral kerstcommercials hoge ogen. Zo waren naast Frekkel ook de feestdagenspotjes van de PLUS supermarkt in trek, evenals de Lidl commercial van Beau van Erven Dorens waarin hij zijn kakkerige corpsbalvrienden met een vette knipoog trakteert op betaalbare lekkernijen van de grootgrutter. 

Lees ook: Beau won in 2018 wel een andere, felbegeerde gouden prijs

Meer over:

Reageren