Bezorging

 

Door het samengaan van PostNL met Sandd kan het zijn dat uw gids tijdelijk later bij u wordt bezorgd dan u gewend bent. PostNL doet er uiteraard alles aan om uw vertrouwde gids wel op tijd bij u te leveren en we gaan ervan uit dat de eventuele vertraging van tijdelijke aard zal zijn. Wij hopen op uw begrip.

Uw Televizier wordt uiterlijk donderdag voor 18.00 uur bij u bezorgd. Heeft u de gids niet ontvangen of is de gids beschadigd? Geef dit aan ons door met een bezorgklacht. Als u uw klacht voor maandag 17.00 uur doorgeeft, sturen wij u de gids gratis toe. Na maandag is het helaas niet meer mogelijk om u een nieuwe gids toe te sturen. Uw abonnement wordt dan kosteloos met één editie verlengd.

Als u een bezorgklacht doorgeeft, kunnen wij uw klacht ook doorgeven aan PostNL. Op deze manier wordt de postbezorging bij u in de buurt verbeterd.

Uw bezorgklacht geeft u eenvoudig door via Mijn Televizier.

Een bezorgklacht doorgeven via Mijn Televizier kan alleen wanneer u een account heeft aangemaakt voor Mijn Telvizier. U vindt hier meer informatie over het aanmaken van een account.

 

Wanneer wordt Televizier bezorgd?

Televizier wordt uiterlijk donderdag voor 18.00 uur bezorgd.

Ik heb Televizier niet ontvangen, wat nu?

Heeft u onverhoopt een klacht over de bezorging? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. Ontvangen wij uw klacht vóór maandag 17:00 uur, dan sturen wij u gratis een nieuw exemplaar toe. Na dit tijdstip kunnen wij u geen nieuwe gids meer toesturen, maar verlengen wij uw abonnement gratis met 1 editie.

Ik wil Televizier tijdelijk niet ontvangen, kan dat?

Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk te onderbreken als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Om er zeker van te zijn dat de onderbreking op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven. U kunt uw tijdelijke onderbreking hier doorgeven. 

Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?

Gaat u op vakantie in Nederland en wilt u de gids op uw vakantieadres ontvangen? U kunt uw Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres in Nederland. Om er zeker van te zijn dat uw tijdelijke adres op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven.

Ik heb mijn gids te vroeg weggegooid, wat moet ik doen?

Bel dan met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer: 035 672 68 50 (bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).