Bezorging

Vanwege het Pinksterweekend is de reguliere bezorging van uw gids (ed. 21) aangepast.
Uw gids wordt uiterlijk vrijdag voor 12.00 uur geleverd. Wij vragen u vriendelijk om eerst de post van vrijdag af te wachten voordat u een eventuele bezorgklacht aan ons doorgeeft.

Uw Televizier wordt uiterlijk woensdag voor 18.00 uur bij u bezorgd. Heeft u de gids niet ontvangen of is de gids beschadigd? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. U kunt een bezorgklacht vanaf donderdag 15.00 aan ons melden. Ontvangen wij uw klacht vóór maandag 17.00, dan sturen wij u gratis een nieuw exemplaar toe. Na dit tijdstip kunnen wij geen nieuwe gids meer toesturen, maar verrekenen wij dit met uw eerstvolgende factuur.

Wij maken aan het eind van het jaar (editie 51/52) een dubbelnummer van Televizier. Gooi deze edities dus niet na één week weg!

Wanneer wordt Televizier bezorgd?

Televizier wordt uiterlijk woensdag voor 18.00 uur bezorgd.

Ik heb Televizier niet ontvangen, wat nu?

Heeft u onverhoopt een klacht over de bezorging? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. U kunt een bezorgklacht vanaf donderdag 15.00 aan ons melden. Ontvangen wij uw klacht vóór maandag 17.00, dan sturen wij u gratis een nieuw exemplaar toe. Na dit tijdstip kunnen wij geen nieuwe gids meer toesturen, maar verrekenen wij dit met uw eerstvolgende factuur.

Ik wil Televizier tijdelijk niet ontvangen, kan dat?

Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk te onderbreken als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Om er zeker van te zijn dat de onderbreking op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven. U kunt uw tijdelijke onderbreking hier doorgeven. 

Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?

Gaat u op vakantie in Nederland en wilt u de gids op uw vakantieadres ontvangen? U kunt uw Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres in Nederland. Om er zeker van te zijn dat uw tijdelijke adres op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven.

Ik heb mijn gids te vroeg weggegooid, wat moet ik doen?

Bel dan met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer: 035 672 68 50 (bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).

Waarom zit er geen folie om mijn Televizier?

Televizier heeft alleen een seal wanneer er een bijlage bij zit. Wanneer dit niet het geval is wordt uw gids zonder folie bezorgd, omdat wij vanuit duurzaam oogpunt zo min mogelijk folie willen gebruiken.