Bezorging

Aan het eind van het jaar maken wij een dubbelnummer (51/52) van de Televizier. Gooi deze editie dus niet na één week weg!

Tot editie 22 (30 mei 2019) werd uw gids altijd op donderdag bezorgd. Door een aanpassing in het bezorgmodel van PostNL kan het zijn dat uw gids voortaan op woensdag bij u op de mat valt. Wij begrijpen dat dit even wennen is. Televizier blijft verder dezelfde vertrouwde gids die u van ons gewend bent.

Uw Televizier wordt uiterlijk donderdag voor 18.00 uur bij u bezorgd. Heeft u de gids niet ontvangen of is de gids beschadigd? Geef dit aan ons door met een bezorgklacht. Als u uw klacht voor maandag 17.00 uur doorgeeft, sturen wij u de gids gratis toe. Na maandag is het helaas niet meer mogelijk om u een nieuwe gids toe te sturen. Uw abonnement wordt dan kosteloos met één editie verlengd.

Als u een bezorgklacht doorgeeft, kunnen wij uw klacht ook doorgeven aan PostNL. Op deze manier wordt de postbezorging bij u in de buurt verbeterd.

Uw bezorgklacht geeft u eenvoudig door via Mijn Televizier.

Een bezorgklacht doorgeven via Mijn Televizier kan alleen wanneer u een account heeft aangemaakt voor Mijn Telvizier. U vindt hier meer informatie over het aanmaken van een account.

 

Wanneer wordt Televizier bezorgd?

Televizier wordt uiterlijk donderdag voor 18.00 uur bezorgd.

Ik heb Televizier niet ontvangen, wat nu?

Heeft u onverhoopt een klacht over de bezorging? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. Ontvangen wij uw klacht vóór maandag 17:00 uur, dan sturen wij u gratis een nieuw exemplaar toe. Na dit tijdstip kunnen wij u geen nieuwe gids meer toesturen, maar verlengen wij uw abonnement gratis met 1 editie.

Ik wil Televizier tijdelijk niet ontvangen, kan dat?

Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk te onderbreken als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Om er zeker van te zijn dat de onderbreking op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven. U kunt uw tijdelijke onderbreking hier doorgeven. 

Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?

Gaat u op vakantie in Nederland en wilt u de gids op uw vakantieadres ontvangen? U kunt uw Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres in Nederland. Om er zeker van te zijn dat uw tijdelijke adres op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven.

Ik heb mijn gids te vroeg weggegooid, wat moet ik doen?

Bel dan met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer: 035 672 68 50 (bereikbaar op werkdagen van 9:00 tot 17:00 uur).