Bezorging

Wanneer wordt Televizier bezorgd?

Televizier wordt elke donderdag voor 18.00 uur bezorgd. 

Let op: Door stakingen bij PostNL kan het zijn dat er later wordt bezorgd dan u gewend bent. Excuses voor het ongemak.

Ik heb Televizier niet ontvangen, wat nu?

Heeft u onverhoopt een klacht over de bezorging? U kunt dit eenvoudig hier aan ons doorgeven. Ontvangen wij uw klacht vóór maandag 17:00 uur, dan sturen wij u gratis een nieuw exemplaar toe. Na dit tijdstip kunnen wij u geen nieuwe gids meer toesturen, maar verlengen wij uw abonnement gratis met 1 editie.

Ik wil Televizier tijdelijk niet ontvangen, kan dat?

Het is mogelijk om de bezorging tijdelijk te onderbreken als u bijvoorbeeld op vakantie gaat. Om er zeker van te zijn dat de onderbreking op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven. U kunt uw tijdelijke onderbreking hier doorgeven. 

Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?

Gaat u op vakantie in Nederland en wilt u de gids op uw vakantieadres ontvangen? U kunt uw Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres in Nederland. Om er zeker van te zijn dat uw tijdelijke adres op tijd kan worden verwerkt, vragen wij u dit minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven.

Ik heb mijn gids te vroeg weggegooid, wat moet ik doen?

Bel dan met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer: 035 672 68 50