Wij zijn er wel!

Omroep MAX wil kijker bedienen met nieuwe zomercampagne

13 Juli 2020 10:53 | amusement | Door Jacob-Jan van de Groep

© Roland J. Reinders
Waar RTL de komende maand geen Jinek of Beau op de programmering heeft staan, gooit Omroep MAX er juist een schepje bovenop. De ouderenzender van Jan Slagter heeft maandag een zomercampagne gelanceerd.

“Met deze campagne willen we onderstrepen dat we er zijn voor onze doelgroep, ook déze zomer, die er voor iedereen anders uitziet dan normaal. Uiteraard met mooie programma’s op radio, televisie en internet”, stelt Jan Slagter.

Ansichtkaarten

Omroep MAX, dat een kijkcijferkanon als We zijn er bijna moest uitstellen vanwege het coronavirus, hoopt Nederland te verbinden. Mede daardoor is het een samenwerking aangegaan met freecard-uitgever Boomerang. “We hopen natuurlijk dat mensen die er deze zomer op uit trekken in eigen land de ansichtkaarten versturen naar moeders, vaders, oma’s, opa’s of overgrootouders. Om te laten weten dat ze er zijn voor hun naasten.”

MAX Vakantieman

Eerder kwam Omroep MAX in de zomer al met Van onschatbare waarde, Denkend aan Holland, Hollandse Zaken en MAX Vakantieman. Laatstgenoemde programma met Sybrand Niessen als presentator komt in de zomermaanden sowieso terug op televisie.

Meer over