De TV van gisteren: 877.000 kijkers voor publiciteitsstunt Toppers in Late Night

10 mei 2016 09:02 | kijkcijfers | Door Televizier

© William Rutten

De Toppers zouden uit elkaar gaan, maar in plaats daarvan geven ze een extra concert. De publicitieitsstunt in RTL Late Night leverde 877.000 kijkers op en wat teleurgestelde kijkers. 

Het item met de in glitterpakken gestoken Toppers werd helemaal tot laatste bewaard door RTL Late Night en zorgde voor een behoorlijke anticlimax. De heren geven een extra concert in Ahoy Rotterdam omdat ze 12,5 jaar bestaan. En dat was het grote nieuws. 

Gelukkig zaten er meer gasten aan de RTL Late Night tafel

Frank Visser

Het best scorende programma van de avond was het Journaal met 1,9 miljoen kijkers, gevolgd door Spoorloos met 1,6 miljoen. Mr. Frank Visser kreeg voor het oog van 755.000 kijkers te maken met een koeienkwestie. Een koppel uit Groningen kon niet tegen het geloei en de geur van de koeien van de buurman. En nu wilde de buurman nog meer koeien kopen. 

Vanzelfsprekend gaf mr. Visser de boer gelijk en komen er gewoon meer koeien.

 

Meer over