Ruim 1 miljoen zien Gouden Loeki

20 december 2013 09:56 | kijkcijfers | Door Televizier

1 miljoen mensen zagen de reclame Olli de Gouden Loeki voor beste reclamespot winnen. En dat is minder dan de afgelopen jaren.

In 2011 en 1012 keken nog 1,5 miljoen mensen naar de prijsuitreiking van de Gouden Loeki. In Olli vindt ex-Feyenoorder Giovanni van Bronckhorst zijn oude speelgoedolifant terug. De reclame is van Diergaarde Blijdorp. En dat leverde op Twitter de volgende grap op.

Het gala zelf viel niet in de smaak bij tv-recenssent Jean-Pierre Geelen.

Home Alone

De film Home Alone op RTL 4 was intussen het meest beproken programma van de avond en ruim 1,4 miljoen mensen vonden het blijkbaar de moeite de film te gaan zien. Een ongelooflijk aantal omdat RTL de film werkelijk elk jaar uitzendt.

 

Serious Request

De dj's van Serious Request vestigden een record door op de eerste dag al meteen een recordbedrag binnen te halen: meer dan 1 miljoen euro.

Meer over