Puur

Tony's Chocolonely in Orange is the New Black

In het nieuwe seizoen van Orange is the new black eet een van de personages een chocoladereep. Niets aan de hand, zou je zeggen, maar het gaat hier om een reep van het Nederlandse merk Tony's Chocolonely. En dat is natuurlijk hartstikke leuk!

Nog mooier is dat Tony's Chocolonely zelf niets te maken heeft met de reclame in een van de populairste series op Netflix. De makers zagen de scène, waarin het personage Natalie Figueroa schaterlachend een flinke reep pure Tony's Chocolonely wegwerkt, tot hun eigen stomme verbazing voorbij komen. 

Lekkere reep

Het merk is al een tijdje te koop in de Verenigde Staten dus waarschijnlijk vond iemand op de set van Orange is the new black het simpelweg een verdraaid lekkere reep. Tony en consorten zijn natuurlijk wel bijzonder blij met de gratis reclame.

De scène waarin 'Fig' de reep eet, zit ook in de trailer van OITNB op ongeveer 1.10 minuten. 

Teun van de Keuken

Tony's Chocoloney werd ooit opgericht door tv-maker Teun van de Keuken om chocolade slavenvrij te produceren. Dat doel is niet behaald. Teun van de Keuken is inmiddels niet meer betrokken bij het merk. 

Meer over:

Reageren