Barbie is nog wel blond, maar niet meer dom

17 februari 2015 17:20 | sterren | Door Televizier

© Nick van Ormondt - RTL

Realityster Barbie en haar man Michael van der Plas lanceren een eigen kledinglijn. Ze zijn zakelijk heel gewiekst, zo blijkt.

Samantha de Jong (zoals Barbie eigenlijk heet) en Michael van der Plas lanceerden hun kleding in een winkel in Harderwijk, meldt RTL Boulevard. Het gaat om goede kleding voor betaalbare prijzen.

Michael van der Plas

Michael praat als een echte zakenman: “Als we in de winkels lopen, valt op dat het allemaal zo duur is. Wij hebben ervoor gekozen dat we de consument iets goedkopers willen aanbieden van gewoon goede kwaliteit.” Hij vat de financiële toestand van Nederland treffend samen: “De mensen hebben het tegenwoordig allemaal niet zo makkelijk. Het is overal maar crisis, dus ja…”

Barbie 

Waar Michael dus de financiële man achter de kledinglijn is, stortte Barbie zich op het ontwerpen. “Ik heb alles zelf bedacht. Ik ben wel blond, maar niet meer dom in ieder geval.” De blondine gaat vervolgens helemaal stuk. Meteen komt Michaels zakelijke instinct weer naar boven: “Wel een leuke tekst voor op een shirt eigenlijk!”

Lees ook: Onlangs lanceerde Victoria Koblenko juist een peperdure kledinglijn.

Meer over