Olcay Gulsen verruilt SuperTrash voor tv-werk

Olcay Gulsen vertrekt bij SuperTrash, het modemerk waar ze jarenlang de drijvende kracht achter was. Olcay heeft het naar eigen zeggen te druk met projecten voor televisie.

Olcay nam in 2009 het bestaande kledingmerk Supertrash over, gaf het een rebranding en veroverde als SuperTrash een markt in maar liefst 24 landen.

Verlies

Het bedrijf lijdt echter de laatste jaren verlies. In 2016 stapte ze al uit de directie, maar bleef wel aan als CEO. Vorig jaar moest haar jonge bedrijf ST. Studio wegens Olcay's "eigenzinnige en solistische werkwijze" gered worden met een kapitaalinjectie van enkele miljoenen. Nu trekt Gulsen haar handen helemaal af van het modemerk, al vertelt ze aan RTL Boulevard wel dat ze op creatief vlak betrokken blijft. 

Meer tv-werk

Olcay's reden om haar job als modetycoon aan de wilgen te hangen zijn de vele aanbiedingen uit tv-land. Zo is ze momenteel één van de finalisten van Wie is de Mol? en schuift ze geregeld aan als deskundige bij RTL Boulevard. Of ze nog andere tv-projecten krijgt om haar ineens erg lege agenda te vullen is nog niet bekend.

Lees ook: Olcay schreef eerder dit jaar ook al een boek.

 

Meer over:

Reageren