Abonnement

Bereikbaarheid klantcontactcentrum

Helaas is ons klantcontactcentrum door onderbezetting minder goed te bereiken dan u van ons gewend bent. Het kan dus zijn dat u langer in de wachtrij staat op het moment dat u ons belt of langer op een antwoord moet wachten als u ons een mail heeft gestuurd. We doen er alles aan om onze bereikbaarheid zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.

Wat kost een abonnement op Televizier?
In 2023 kost een regulier jaarabonnement op Televizier € 101,57 (automatische incasso of iDEAL).

Wij bieden nieuwe abonnees de kans om eerst voordelig kennis te maken met Televizier.  Zoals vermeld in de abonnementsvoorwaarden wordt dit actieabonnement daarna omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. U betaalt dan de reguliere abonnementsprijs.

In de losse verkoop kost Televizier € 1,79.

Waar kan ik mijn abonneenummer vinden?

Uw abonneenummer bestaat uit 7 of 8 cijfers en kunt u vinden op de voorkant van uw Televizier, boven uw adres.

Als uw gids in plastic is verpakt, vindt u het abonneenummer op een label in de verpakking. Ook wordt uw abonneenummer altijd meegegeven in brieven en e-mails van de gids.

Wat is de looptijd van mijn abonnement?

U kunt de looptijd van uw abonnement bekijken in de Abonneeservice (/service) onder Mijn abonnement. Ook wordt de lopende abonnementsperiode weergegeven op de acceptgiro of bij de afschrijving van uw abonnementsgeld.

Een proefabonnement wordt aangegaan voor de opgegeven periode en stopt daarna automatisch. Een abonnement (zolang geen sprake is van een proefabonnement) wordt aangegaan voor de periode zoals in de aanbieding vermeld en wordt daarna automatisch omgezet in een abonnement voor onbepaalde tijd. Dit abonnement geldt tot wederopzegging, met een opzegtermijn van één maand.

Hoe kan ik mijn abonnement beëindigen?

U kunt uw Televizier abonnement telefonisch opzeggen via telefoonnummer 035 - 672 68 50. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. Een abonnement voor onbepaalde tijd is op ieder moment opzegbaar met een opzegtermijn van één maand. Het opzeggen van een actieabonnement kan tot uiterlijk een maand voor het einde van de actieperiode en wordt niet tussentijds gestopt.

Kan ik Televizier ook in het buitenland ontvangen?

Ja dat kan! Neemt u dan bij voorkeur telefonisch contact met ons op via 035 672 68 50. Dan maken wij het abonnement graag voor u in orde.

Tarieven voor het buitenland op aanvraag. Bij een abonnement buiten Nederland kunnen wij geen actieabonnement afsluiten en is alleen betaling per jaar mogelijk.

Nadat uw aanvraag voor een abonnement is verwerkt ontvangt u van ons een factuur waarin wordt uitgelegd hoe u het abonnement kan betalen. Het is ook mogelijk om te kiezen voor automatische incasso. 

Na aanvraag van het abonnement sturen wij u binnen twee weken Televizier toe.

Ik heb een vraag over mijn welkomstgeschenk, wat nu?
Kiest u voor een welkomstcadeau, dan wordt deze binnen 2 weken na ontvangst van uw betaling thuisgestuurd.

Heeft u een andere vraag over uw welkomstgeschenk? Neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum via 035 672 6850

Mijn Televizier abonnement
U kunt uw abonnementsgegevens zelf beheren via de Abonneeservice.