Betalen

Waar vind ik mijn huidige betaalgegevens?

U vindt uw huidige betaalgegevens in de Abonneeservice.

Op welke manieren kan ik mijn abonnement betalen?

U kunt via een acceptgiro of per automatische incasso betalen. Als u online een abonnement afsluit heeft u daarnaast de mogelijkheid via iDEAL te betalen. De betaling voor de volgende abonnementsperiode verloopt dan via automatische incasso. Daarom vragen wij bij de aanmelding om uw rekeningnummer.

Bij betaling met iDEAL en automatische incasso wordt het abonnementsgeld van uw rekening afgeschreven onder de naam AVROTROS met in de omschrijving TELEVIZIER en uw abonnementsperiode.
Bij betaling per acceptgiro brengen wij € 2,- administratiekosten in rekening.

Welke betaalperioden zijn er mogelijk?

U kunt uw abonnement per jaar of halfjaar betalen. Wij hanteren standaard een betaalperiode van een jaar. Een wijziging kunt u doorgeven via de Abonneeservice (https://www.televizier.nl/service). De doorgegeven wijziging gaat dan in per de volgende factuur.

Wanneer moet ik mijn abonnement betalen?

Wij vragen u de betaling van uw abonnement vooraf te voldoen.

Als u gekozen heeft voor betaling per acceptgiro, ontvangt u deze maximaal 4 weken voor ingang van uw nieuwe abonnementsperiode. Wanneer u betaalt via automatische incasso, dan vindt deze 2 tot 4 weken voorafgaand aan de nieuwe abonnementsperiode plaats.

Waarom ontvang ik een betaalherinnering?

Heeft u in de afgelopen twee weken uw betaling gedaan en toch een betalingsherinnering van ons ontvangen? Dan heeft onze betalingsherinnering uw betaling gekruist en kunt u deze als niet verzonden beschouwen. 

Als u uw abonnement langer dan twee weken geleden heeft betaald, dan vragen wij u vriendelijk telefonisch contact met ons op te nemen op telefoonnummer 035 - 672 68 50. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.

Wanneer ontvang ik mijn teveel betaalde abonnementsgeld terug?

Wij storten te veel betaald abonnementsgeld binnen enkele dagen aan u terug. Heeft u uw geld na 2 weken nog niet ontvangen, neem dan contact op met ons Klant Contact Centrum op telefoonnummer 035 - 672 68 50. Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur.