Wijzigingen doorgeven

Bereikbaarheid klantcontactcentrum

Helaas is ons klantcontactcentrum door onderbezetting minder goed te bereiken dan u van ons gewend bent. Het kan dus zijn dat u langer in de wachtrij staat op het moment dat u ons belt of langer op een antwoord moet wachten als u ons een mail heeft gestuurd. We doen er alles aan om onze bereikbaarheid zo snel mogelijk weer op orde te krijgen.

Hoe kan ik mijn contactgegevens wijzigen?

U kunt via de Abonneeservice zelf uw gegevens beheren en wijzigen. Uw nieuwe contactgegevens kunt u daarom heel eenvoudig online doorgeven.

Een naamswijziging kunt u in verband met privacy-overwegingen alleen telefonisch doorgeven.  U kunt bellen tijdens werkdagen naar telefoonnummer 035 - 672 68 50 (9.00-17.00 uur).

Hoe kan ik een verhuizing doorgeven?

Uw verhuizing kunt u gemakkelijk zelf doorgeven via de Abonneeservice. Om er zeker van te zijn dat de gids op tijd kan worden omgezet, vragen wij u uw verhuizing ten minste 3 weken van te voren door te geven. 

Ik ga op vakantie, welke mogelijkheden zijn er?

Wanneer u op vakantie gaat en uw gids op uw vakantieadres wilt ontvangen, dan kunt u Televizier tijdelijk laten doorsturen naar een ander adres.

Heeft u geen behoefte aan een gids tijdens uw vakantie? Dan kunt u ervoor kiezen om de bezorging tijdelijk te onderbreken . 

Wij vragen u om uw verzoek minimaal 3 weken van te voren aan ons door te geven, zo weet u zeker dat uw aanvraag op tijd kan worden verwerkt.

Hoe kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?

U kunt eenvoudig zelf uw rekeningnummer wijzigen. Log daarvoor in op de Abonneeservice en kies Mijn betaalgegevens.

Hoe kan ik mijn betaalwijze aanpassen?

U kunt eenvoudig zelf uw betaalwijze en uw rekeningnummer aanpassen. Log daarvoor in op de Abonneeservice en kies Mijn betaalgegevens.