Kijkcijfers maandag 4 april 2022

De TV van gisteren: Radar best bekeken programma op primetime

5 april 2022 09:56 | kijkcijfers | Door Janine van Rooden

© NPO

Radar was gisteren het best bekeken programma op primetime. Er keken 1,4 miljoen mensen naar het consumentenprogramma dat wordt gepresenteerd door Antoinette Hertsenberg.

De aflevering ging onder andere over het nieuwe voedselkeuze-logo Nutri-Score. Kijkers hadden hier een duidelijke mening over; waarom moet er nóg een logo bij op verpakkingen en klopt het scoresysteem wel helemaal?

Hunted into the Wild

Opsporingsprogramma Hunted into the Wild blijft nog steeds elke week wat kijkers verliezen. Vorige week keken er 538.000 mensen en gisteren nog maar 507.000. Het programma moet het daarom met een laatste plaats in de kijkcijfer top 25 doen. Aan de ene kant vinden kijkers dat het programma niet kan tippen aan de originele versie van Hunted, maar aan de andere kant zijn ze toch nieuwsgierig naar hoe deze avontuurlijke variant af gaat lopen.

Uitstel van Executie

Uitstel van Executie wist gisteren 748.000 kijkers te trekken die meeleefden met Marjo. Toen haar man onverwachts kwam te overlijden, bleef Marjo alleen achter met twee kinderen. Een paar jaar later leerde ze online een nieuwe man kennen, maar die bracht haar in flinke financiële problemen door het investeren in een verbouwing die uiteindelijk mislukte. Marjo belandde daardoor op de rand van de afgrond en schakelde de hulp in van Martijn Krabbé en zijn team. Zij zorgden er uiteindelijk voor dat Marjo in haar oude huis kon blijven wonen en dat dit huis een kleine make-over kreeg als frisse start.

Meer over